2012. május 12., szombat

Megint én...

             Nem vagyok olyan nő aki szereti ha tudják mi is történik vele az életben, jó az ha vannak titkaink amit csak mi tudunk és nem kell mások orrára kötni. :) Hm, ez mind szép és jó de néha a jozan ész sem segit abban, hogy logikusan gondolkodjon az ember akkor ha már tele a pohár.
            Nehéz helyzetbe kerültem már nem egyszer, de most nyakig ülök a abban a bizonyos dologban. Fiatalon (nem mintha most nem volnék) sok sok hülyeséget követtem el, de én nagyon élveztem a lázadó koromat. Ahogy kiléptem a családiház kapuján azt kerestem merre hova mennjek egy kicsit felborzolni a világot ami körülöttem van. Ott tartok, hogy lassan kapom vissza a büntetéseket az élettöl kamatostól.....


           Na de azt mondják minden jóra fordul egyszer. Haha, nem tudom ki mondta ezt de rám nem vonatkozik. Azt sugják a fülembe, hogy nyissam ki a szám és mondjam meg a magamét, hát kezdem adagolva kinyitni és bizony nem felfele haladok hanem lefele rohanok.
           Gyerekeimnek élek és a kézműveségnek azt gondolom sosem fogok magam maradni ha bármi is történik......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése