2012. június 17., vasárnap

....

  
Azt mondják, hogy boldog ember az aki mindig felemelt fővel és mosolyogva jár. Ezek szerint én igen csak boldogtalan vagyok. Élem mindennpjaimat a megszokott ritmusban és próbálok eleget tenni mindenkinek aki körülöttem van .Sajnos nem mindig sikerül. Nem  mindig tudok mosolyogni még olyan dolgokon sem amelyek boldogá kellene , hogy tegyenek. Eléggé magambafordúló vagyok és nem szeretem kibeszélni a dolgokat amelyek velem történek. Pedig igazán nem ártana. 
Most a napokban kezdek egyre sűrűbben mosolyogni és nevetni.Tele vagyok munkával és ez teljesen feltölt és vidámá tesz. Nagyon szeretek dolgozni . Végre a gyerekeim is nem a csintalanságon törik a fejüket, hanem azon hogy segithetnek nekem. Ez még egy plusz :)
Megjegyezték, hogy egy öszinte mosolyt sikerült lencsevégre kapni a napokban. Hát igen, nagyon régen volt öszinte a mosolyom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése