2012. augusztus 4., szombat

Nosztalgia

Két pici falucska jut eszembe nap mint nap. A szülőfalum Doroszló és Gombos amit a második szülőfalumnak tekintek. Nagyon szeretem ezt a két helységet, hiszen életem lázadó korszakát itt töltöttem. Nagyon sok emlék köt ide, hiába akarok elszakadni , nem tudok....
A doroszlói képről két dolog jut az eszembe, a gyönyörű népviselet amit büszkén hordtam ( erről már beszéltem korábban ) és a tűzoltótorony ahonnan látszik ez a gyönyörű panoráma.  Mennyit lógtunk ott fönt .... hm..
A másik kis falu Gombos, itt is két dolog van amihez sok emlék fűz: a jobb felső sarokban van a strand ahol középiskolás éveim alatt a nyarakat töltöttem, piszkosul szeretem :) 
A másik a vasútállomás  a nagy "váróterem", ami egy üres kis házikó. Minden vasárnap ott álltunk diákok, munkások. Vártuk a vonatot ha szerencsénk volt, ha meg nem akkor kaptunk egy sínbuszt amitől a frász kerülgetett minket. De nagyon jókat lehetett aludni és bulizni benne :)
Köszönöm a képeket Radics Karolának és Nagy Robinak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése