2022. március 30., szerda

 ...



nem azt mondom, hogy nehéz de igen. Újra kezdeni egy mar jól működő kis piacot nehéz. Csinálom meg igyekszem. Sőt, egy kis asztalkát is kiraktam a ház elé és s kellemes meglepetésemre nagyon szépen tudtam árulni, úgyhogy nem is ültem ott kint egész nap. A családdal lehetem. Most húsvétra is nagy elvárásokkal indultam neki a kisasztal projektnek. Bizony nagyon szépen el is adogattam a kosarakat dekokat. Csak volt egy nyuszis koszorúm ami  a legdrágbb volt az asztalon. 20 eurot kertem érté, a másikat gond nélkül el is adtam. De ezt ami a kedvencem is lett bizony nem úgy sikerült ahogy elterveztem. A kis lecsukható, bezárható dobozkámban amibe a pénz tették eddig, most egy 20 centes volt. Egy kis...vagyis nagy világ omlott össze bennem. Habár volt otthon is hogy átvertek vásározás közben. De nem szabad feladni. Íme a következő kis koszorúm amit már  Német követőim kértek tőlem. Na ez pozitív feltöltődést hozott a csalódás után. Lehetne több is , de azt mondják minden kezdet nehéz. Megint!!!

Szép napot :) 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése